Skryt

Idag på mammaträffen så gick vi fram och tillbaka till dockan, känner mig så duktig! Tog 1 timme dit och en timme hem, så najs. På vägen hem så köpte jag 2 stora och 2 små leksakskorgar så vi såg ut som ett "tajkon-lass" på väg hem haha (gick att stapla i varann). Gick dessutom en liten omväg hem när jag lämnade in åkpåsen till skräddaren för att göra hål för selen. Melwin har nämligen min åkpåse som jag hade en marinblåmanchester med fårskinn och "på den tiden" behövdes kanske inte sele?! Måste börja ha sele nu så han inte trillar ur. Skulle precis flytta på vagnen då ser jag att jag fått punka på ett hjul, ghhaaa :( Måste lämna in det direkt imorogn hos reperatören så vi kan gå en sväng imorgon oxå, nu när man kommit igång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0