Glömde..

Idag när vi (jag, Melwin och Boggie) var ute och gick så började det att låta konstigt. Jag trodde att något släpade i marken men kunde ej se något så jag fortsatte och gå och det lät konstigt, då ser jag att jag fått punka på vagnen :( Tänker hur f-n gör jag nu då men den gick att köra med så jag gick till Torget där jag bor för där finns en cykelreperatör. Problemet är att jag inte hade några pengar eller mobiltelefon med mig, så jag frågade om han kunde laga och att jag kom tillbaka med pengar och det kunde jag. Han är så sjukt snäll han som har butiken, han har reparerat min cykel innan men det tror jag inte att han kommer ihåg haha. Idag lagade han min punka, pumpade dom andra däcken på vagnen samt pumpade min säckekärra för 120 spänn, hade den med när jag betalade för jag använde den vid mitt skräp slängande. Betalade bara för en ny slang i hjulet, nu rullar vagnen fin fint igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0