Jul & Nyår del 2


Bilden uppe till vänster är tagen på insidan alltså i hallen haha.

När vi var ute på juldagen hände något annorlunda. En kille jag kännde igen till ansiktet men inte känner kallade mig till sig och frågade om jag från Grebo och att jag brukade fira midsommar där. Visst sa jag och då säger han att han brukar kolla in mig och mina högklackade skor för det är så sexigt med högklackade skor. Hmmm ok tack?! Vad svarar man liksom?! Sen undrade han om jag tyckte han var snygg? Eeee jag tänker inte svara på det svarade jag för vad säger man Nej inte så värst. Talade om för honom att jag hade sambo och barn och inte var intresserad, då berättade han att han hade sambo eller fru och hade 2 barn och att han inte raggade på mig. Men han var 36 år och ville veta om jag tyckte att han var snygg, jag vägrade att svara för det hela känndes som en stundande 40 års kris. Sedan frågade han om jag kännde igen honom och jag sa att jag sett honom prata med mina äldra killkompisar som jag hade i 20 års ålder. Sedan tog jag tillfället i akt att gå tillbaka till mina kompisar, för det hela var verkligen annorlunda haha.

Efter nyår så åkte vi ner till Örebro och var där ett par dagar innan vi körde hem igen. Det som var så tråkigt var att det var ännu kallare i Örebro än i Falun så det gick knappt att vara ute. Dom sista dagarna hade vi -25 och jag tänkte ju aldrig på att ta med mig mina termobyxor från dalarna men men, en lite stund gick ju i alla fall. Det var mysigt att vara hemma hos svärmor & svärfar, äta god mat och bara vara. En kväll fick jag tom. med B på bio och vi såg Sherlock Holmes som var riktigt bra, annorunda filmad och riktigt bra skådespelarinsatser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0