Är vi körda?

Efter otrohetsskandal efter otrohetsskandal rullas ut i medierna, undrar jag följande.. Om kvinnor som ser ut som dessa inte klarar att få sin man att hålla den i byxorna vem kommer då att göra det? Är vi körda redan på förhand? Är det lönt att försöka? Kanske är man en av dom bedragna.. dra inga slutsatser nu nä jag misstänker inte B men dom kanske inte heller misstänkte sina män, det är så jag menar.
Och ja jag vet att med dagens teknik är det lättare att åka fast, men ändå? Eller är det bara så att känd män eller män overhuvudtaget har storhetsvansinne?! kan någon besvara dessa djupa frågor? ;)

Cheryl Cole, Elin Woods, Sienna Miller & Sandra Bullock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0