Jobba jobba jobba

Jaha då har jag avverkat första jobbddagen på lääänge, det kändes rätt bra faktiskt. Fast det känns som man är praktikant på sitt eget jobb, man känner igen sakerna man gör fast ändå inte haha. Det blir nog bra, så får vi ju se hur det blir med min anställning. Kändes inte så jobbigt med Melwin heller eftersom han är hemma med B och inte på dagis, men det är ju klart att man funderar vad dom gör. Men jag ringde bara hem 1 ggr =)

Efter jobbet idag körde jag förbi netonnet och köpte en CD/kassetradio till Melwin, när jag var på loppisen sist köpte jag ju en massa gamla kassetband och vissa har böcker som han kan bläddra i när han inte sliter sönder dem ;)


Som vanlig klicka på bilden för att göra större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0