”Nothing tastes as good as skinny feels”

Kate berättade om sin uppfattning av skönhet i senaste numret av WWD:
”Det låter töntigt men jag tror att om du är vacker inuti så syns det verkligen på utsidan. Du kan ha ett vackert ansikte men om du inte är en trevlig person så funkar det helt enkelt inte. Jag är inte en traditionell skönhet men uppenbarligen tycker folk att jag är OK. Om du är snäll så hjälper det till, definitivt.”

Om sina motton: ”Jag har massor. ‘Nothing tastes as good as skinny feels’ är ett. Man försöker komma ihåg det men det funkar aldrig.” Texten kommer från En Bitter Blondin.

Man får försöka komma ihåg det när gottesuget slår på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0