Min lista

Jag gillar listor och hittade denna hos Frida, hennes var med varumärken så jag gör min egen lilla ;)

SKOR: Gärna höga klackar även om fötterna inte gillar dom med 10 kgs övervikt ;)
SNEAKERS: om det är sneakers vet jag inte men har ett par från Ecco
JEANS: Älskar jeans men alla mina har "krymt"
T-SHIRT: Har hellre tunikor
UNDERKLÄDER: Innan var det snygga som gällde, nu är det sköna ;)
VÄSKA: Skötväska eller en som man hänger över axlarna så man har två fria händer
PLÅNBOK: Liten fin från Boutuque U
SOLGLASÖGON: Ja stora å fina
KLOCKA: I mobilen eller farfars klockan jag lånat av lillebror, ibland en Accent men vill ha en fin Guess
SMYCKEN: Love it men tyvärr det gör Melwin oxå aj aj
TV: En tjock tv från Thomson
MOBILTELEFON: Gammal SonyEricsson W800i
MP3: Finns i mobilen
DATOR: iMac vill även ha men bärbar mac
SMINK: Ja!! Make Up Store å snart ska jag testa I.ds fondation
ANSIKTSKRÄM: Estée Lauder
DEODERANT: Nivas Pearl and Beauty
TANDKRÄM: Pepsodent
SCHAMPO/BALSAM: Loreal ElVital
TVÅL: Tar vad som finns
PARFYM: Dolce Gabbana "Light Blue" eller Guccis "Envy Me"
MINERALVATTEN: Vill helst ha bubbelfritt vatten
VIN: Rött eller Rosé
DRINK: Sött och sliskigt
BRÖD: Nybakat & helst hemmabakat
MAT: Mmmm gott favoriten är älgbiff, klyftpotatis å mammas kantarellstuvning det får gärna finnas Rubens sås oxå
GLASS: All chocklad glass går bra annan glass slinker oxå ner
GODIS: Chocklad
SÄNG: Stor och bred
LAKAN: Nytvättade
FRISÖRSALONG: Allie, Västergatan 16, 040-23 91 91
DAGSTIDNING: Sydsvenskan
MAGASIN: Bra blandning mellan mode, skvaller och artiklar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0