Möbler, möbler, möbler

Nu har jag möbler och möbeldelar all over the place haha. Nattuggla som man är så kliar det i fingrarna och montera å fixa, tror inte att grannarna skulle uppskatta det. Särskilt eftersom Melwin sitter och bankar i golvet om dagarna, han bankar med allt han får tag i. Jag placerar honom på ett täcke men hur man än sätter honom ska han sitta utanför. Eftersom vi har parkett i vardagsrummet så måste det eka rätt bra ner som tur är har grannen en drös barn själv ;) Det måste i alla fall vara färdig fixat tills på torsdag nästa vecka när mamma kommer ner. Skulle även behöva lägga ut massa grejor på tradera, det som är så tråkigt sen är att posta grejerna men det är smällar man får ta eller hur? Innan jag kan lägga ut sakerna måste jag skaffa en våg så portot blir rätt jag uppskattade förra gången och det blev helt fel nästan ingen vinst :( Har sett en fin vågTiger såg den när jag var i Köpenhamn sist hoppas att den finns i lilla Tigerbutiken som öppnat i Malmö.

Imorgon ska jag och Melle på mammaträff och träffa gruppen från barnmorskan, imorgon ska vi vara ute på dockan (deras lägenheet är så fin). Tänkte att jag skulle promenera dit om allt stämmer i morgon, med sömn och matning. Så kan han äta lite kex när vi är där för han blir jätte arg om han inte får mat när jag äter, gullungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0