Ny natt nya äventyr..

Inte så snuskigt som det låter.. faktiskt inget snuskigt alls haha. Som sofia skrev på sin blogg så har dom ett 9 kilos preventivmedel i sängen och det har vi med fast han sover i sin spjälsäng ;) Jag gick och la mig efter B i vanlig ordning och han kollar upp och säger något i stil med: boxning, det är problem med min boxnings tatuering.. Kan även ha varit brottning han sa. Jag börjar skratta rätt mycket och tänkter herregud vem är denna person igentligen ;) Han kollar alrig på vare sig boxning eller brottning och han kan inte ens tänka sig en tatuering så ligger det till med det. Senare på natten vaknar jag av att B ståt upp och viker och drar i överkastet, va sysslar du med frågar jag?! Det kom inget bra svar på den frågan, så han har nog gått i sömnen. Så så har jag det om någon undrar. Inatt kommer det vara som vanligt igen att jag och Melle sover ihop och B sover i andra rummet. Han ska upp kl 04 för han ska ta flyget till ett möte i Stockholm jag har ingen lust att gå upp med Melle den tiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha..jag kunde inte hålla mig för skratt när jag läste..Såg framför mig då B spelade boxning på wii och började asgarva så mycket att Gustav undrade vad jag skrattade åt... Jadu om det inte blir nå halleluja moment så får du ju iallafall skratta gott då du kryper till sängs!!

2009-02-11 @ 16:01:24
URL: http://menduuu.blogg.se/
Postat av: Jessica (Jennys syrra)

Sådär brukade Mattias också göra ett tag. Han sa konstiga saker och verkade vara vaken, men något vettigt svar fick man inte till handlingen. s

2009-02-11 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0