Hemmafix

Vi funderar på att fixa om lite här hemma så Melle får ett eget rum att ha alla sina leksaker. Hur fint är inte detta lekrum som jag hittade på Domestickasblogg? Stolarna och bordet har jag sneglat på ända sedan jag jobbade på ilva och vi får se hur Melwins rum artar sig man kan få bordet och fyra stolar för 1245 kr.

Har även hittat denna kurbitzväggdekoration som jag vill ha men priset är inte lika locklande.. Sedan har jag spanat in ett överkast från Lexington men det priset är ju inte heller det vänligaste. Men men det är ju jul snart å tomten kanske är snäll ;)

Ska försöka hinna måla om mitt stora träskåp innan mammaledigheten är över också.. Så mycket att göra och så lite tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0