Väggen

Nej jag körde inte väggen om jag hade tagit väggenliften dag 1 eller 2 och inspekterat så hade jag nog vågat mig ner. Den normala stupet i början var inte där i år, för det kördes speedski tävlingar där veckan efter vi var där. Har åkt den för länge sen men någon gång ska jag ner där igen.. Sista dagen kändes det idiotiskt att åka den det är alltid sista åket man bryter av sig benen, ska man köra en svår tuff backe ska det vara på frächa ben. Efter 3 dagars skidåkning med 10 kilos övervikt så var benen lite skakiga haha. Hade nog klarat att komma ner men jag har självbevarelsedrift tror inte mamma hade uppskattat om jag brutit nått i år med, för er som kommer ihåg så bröt jag ju armen när jag var där i påskas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0