Dalarna igen

Dålig uppdatering igen.. Nu är vi i Dalarna igen efter några dagar i Örebro ho ssvärmor och svärfar. Bilresan till Örebro gick bra och då var ju även pappa b med i bilen, sedan åkte jag och Melwin själv mellan Örebro och Falun. Måste säga att han sköter sig över förväntan när vi åker bil det är ju väldigt svårt att veta hur det ska gå med en liten som har 3 myrstackar innanför blöjan ;) Jag har hunnit med att inviga mina nya pjäxor på årets näst sisa skidag för säsongen och det gick fin fin och vilket väder vi hade.. det var säkert en +16. Som åkkompis hade jag min kompis Annas kille Jonas. Annars har jag inte hunnit med så mycket annat begravningen är på fredag förmiddag sedan på lördagen ska vi släkten titta igenom farmors lägenhet och börja och rensa, ett nödvändigt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0