Boggies bäbis

När jag kom hem från Djursjukhuset så fick jag jätte leendet av Melwin och det värmde i själen men han såg lite bekymrad ut för att mamma var ledsen. Fast det hjälper ju att man har en liten "pruttis" som muntrar upp en :) Måste visa vad jag hittade innan ikväll, tittade in hos Melwin efter nattningen och vad får man se?!


Såg det för första gången innan idag utan att Melwin låg i sängen. Boggie gick in i vårat sov rum och hon brukar aldrig vara där inne fast dörren står öppen, så jag spanade på henne och vad får man se?! Hon hoppar upp i våran säng sedan vidare till spjälsängen och det är ett mellan rum på en 10-20 cm mellan sängarna. Tyckte här om dagen att det var stökigt i sängen men ibland när man tar upp Melwin håller han fast täcket eller lakanet så jag tänkte inte så mycket på det då men nu vet jag att det var Boggie. Får nog hålla ett extra öga på henne för hon får absolut inte sova i sängen, hon får inte ens sova där med oss B är ju lite allergisk. Tror inte att hon skulle göra Melwin något annat än att väcka honom i och för sig men någon gräns finns det ju ;) Boggie ska nog till att löpa så nu kommer hon nog att vakta Melwin extra mycket för Boggie gillar Melwin skarpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0