Me, me, me

Nu är det dax igen.. att klippa sig. Vad ska vi hitta på denna gången?!
Gillar den korta pagen sjukt mycket längst ner till höger, på bilden är jag höggravid haha.
Blond/svarta är håret coolt. Undrar vilken färg det blir, har alrig haft svart och klipper jag mig som längst ner till vänster 2 kortet  & färgar det svart kommer jag ut som Magica de hex, hehe I like.
Funderar ialla fall på att spara ut det.. vi får se vad Allie säger för hon brukar få fria händer..
Nu gäller det bara att bränna extra kilon för kanske kanske kan man bli ung och snygg igen haha

Hoppet är det sista som överger människan ;)



Kommentarer
Postat av: Annica

Oooh! Så svårt! Jag gillar också pagen faktiskt. Det enda som jag kommit fram till är att jag verkligent ycker lugg i alla fall. Sen spelar det ingen roll. Men du är i alla fall fin som du är! PUSS

2008-09-12 @ 09:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0