Snart 30 bast..

Flera har undrat vad jag önskar mig på denna dag så jag tänkte att jag skulle fixa en lista här på bloggen. Den kommer ligga under kategorin Vill ha. Man får naturligtvis komma med egna förslag oxå ;) Angående 30 års fest så skjuts den upp till nästa sommar så man kan festa till det lite (då ammar man troligtvis inte mer..) och av praktiska skäl men ni kan få lite kaffe & kaka om ni kommer förbi om ni vill ;) Se till att boka midsommarhelgen 2009, festen kommer att vara uppe i Dalarna. Jag kommer att ha den med min polare Anna som passerar 30 strecket på nyårsaftonen. Japp nu är det officiellt snart är man inte +20 längre &  jag fyller dessutom på domsöndagen. Holy Moly.. Nu är man ju vuxen, känner jag mig som jag trodde när jag var 15 och föreställde mig vuxen. Det kan jag ju inte påstå direkt haha. Fast om man räknar vuxenpoäng så samlar jag på mig rätt många men ändå. Nu är jag en mamma fast jag själv är en mammagris & det kommer jag alltid att vara, en vuxen mammagris ;) Mamma I love you. Anna det är ingen idé att du kommer med syrliga kommentarer du är där själv snart moahaha. Men eftersom vi inte firar förrän nästa sommar så är vi +20 tills dess, ett halvårs respit. Japp det låter bra & I sticking to it!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig (er) oxå/ Kram

2008-10-15 @ 15:31:34
Postat av: Anna

Skulle jag, den mest försynta människa du känner, komma med syrliga kommentarer?? Nu fattar jag ingenting!!!

2008-10-15 @ 22:18:39
Postat av: Maria

YEAH RIGHT....

2008-10-16 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0