Sjukling

Melle är en liten sjukling fast det är bättre idag, igår hade han feber och snörvlade. Fast han ver en liten sjukis så charmade han våra gäster.. Natten har varit hemsk i natt den värsta hitintills, vid 4 tiden skickade jag ut B ur sovrummet med orden sov du nu för jag vill oxå sova sen. Det gick inte göra något till och med tutten hjälpte inte, jo det gjorde den men bara för stunden. Idag är jag och B zoombis middagen har bestått av två äggmackor än så länge.

Vi hade min kompis Annica och hennes sambo och deras vovve här igår på middag, det var så trevligt! Det måste vi verkligen göra om :) Dom ska åka på solsemester på lördag och jag är grön av avund, JAG VILL OXÅ!!! Ska i alla fall åka till sälen och åka litta slalom i mars om vi får stugen som vi bokat. Då ska jag "dumpa" över Melle på mamma och njuta av att vara barnfri ett par timmar. Kanske låssas jag även att livet var som innan man fick barn, när man är mamma så är det riktigt wild and crazy ;) Innan man fick barn så var wild and crazy att gå ut dansa på borden och bli riktigt berusad, livet ändras som tur är. Fast det är roligt att göra det sist nämnda oxå fast inte som 30 årig småbarns mamma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0