Nya inköp :)

Har varit på jakt på ett par nya skor som är varma och klarar slasket i Skåne. Då kommer en mamma på babysimmet med ett par nya skor, dom perfekta hennes var dock röda och inköpta på Jerns men efter lite letande hittade jag dom i svart på Stadium. Vinterfodrade halvgummistövlar kan det bli bättre? Ja kanske men inte för 450 pix :) Jag har normalt 38-39 men nu fick jag lov att ta 40 för att få plats med extra raggisar när det blir riktigt kallt. Det som retar mig lite är att högerskon har varit provsko så den är lite större.. har inte hittat ett par oprovade 40 någon annanstans. Men det är väl ett I-lands problem..



Nyss ropde jag in denna billeksak på Tradera för 76:- plus frakt så den hamnar väl på en hundralapp. Ny kostar den 2 hundralappar. Hoppas att Melwin uppskattar den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0