Morgondagen

Allt känns helt sjukt kan inte fatta att det är våran lilla bäbis nu är man morsa liksom.. Nu är jag och B dom viktigaste personerna i Melwins liv ett tag framöver tills han blir tonåring, då kommer ialla fall han att tro att vi inte är så viktiga, men vi kommer att vara lika viktiga då. Men en sak i taget nu tonårsproblem behöver vi ej fundera på nu ;)

Imorgon ska vi tillbaka till patienthotellet för att göra ett PKU prov så då har vi våran första tid att passa, hoppas att det går bra. Jag har ialla fall monterat fast basen och passat in bilbarnstolen nogrannt idag, så vi är förberedda på den fronten. Nu ska jag packa en skötväska  som får följa med för man vet aldrig om man får ett läckage.. ;) Vad har hänt mer?! Jo jag tror att mjölken har runnit till "på riktigt" nu det baserar jag på storlek och ömheten, dom ska även väga Melwin igen imorgon så hoppas att han då inte gått ner mer än vad som är "tillåtet" efter förlossning. Imorgon ska vi även hämta hem Boggie, hoppas att det går bra så hon inte blir avundsjuk på Melwin. Men jag tror att det ska gå bra hon kommer nog inte gilla när han skriker men det gör inte mamma & pappa heller ;) En tyst bäbis är en nöjd bäbis. Nu ska jag gå och kvällsfika, krama B och gå och nanna kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0