I made it..

Idag har jag varit på hälsokoll med jobbet det gick över förväntan måste jag säga. Vikt har jag fortfarande normalt bmi fast jag gått upp 7-8 kg, fast på gränsen till övervikt men ändå :) Sedan konditionen var på en skala 1-5 en 3 fast jag är gravid och inte har tränat på 6 månader. Skönt att veta med tanke på stundande förlossning enligt barnmorskan Karin ska vara som ett maraton lopp med en en förbränning på 400 kalorier per timme.

En annan sak som hänt på senaste är att mina händer kokar, fingrarna ser ut som kokta korvar och jag har till och med handsvett. Normalt är mina händer vit lila av kyla eftersom jag ALLTID fryser om dem. Jag har inte samlat någon vätska i fingrarna och händerna utan dom kokar bara. Mitt blodtryck är normalt fast det gått upp lite sedan inskrivningen hos barnmorskan, mitt normal blodtryck är lågt med betoning på lågt. Nåja det går väl över så småningom alltså mina kokta korv fingrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0