Drömmar

Inatt drömmde jag att jag var en av B:s 3 flickvänner och att han friade till en av flickorna. Jag var en sån patetisk tjej man kan se i filmer där pojkvännen behandlar henne som skräp men ändå stod jag på mina bara knän och bönade och bad att han skulle välja mig men jag blev dumpad. I det verkliga livet har jag ibland tvivel om att vårat förhållande vilket jag tror att alla har om sina förhållanden men aldrig i mina drömmar där är det alltid B som gäller. Vilket är ganska skönt men oxå lite sjukt för man kan ju inte påverka vad man drömmer?! I och för sig har jag aldrig varit otrogen i det verkliga livet heller om man bortser från ett litet oskyldigt hångel på dalarocken -97. Det var när jag var tillsammans med min första pojkvän T och han som jag hånglade med hade jag haft ett gott öga för långt innan jag blev tillsammans med T. Hade hånglet velat att ha mig så hade nog T blivit dumpad, T var dessutom otrogen mot mig när vi var tillsammans så jag ångrar inte mitt lilla felsteg och jag har aldrig trampat fel sen dess. Som sagt jag är B alltid trogen även när jag drömmer och han behandlar mig som skit... och B är mycket nöjd med detta faktum haha. Men det är ju honom jag vill ha och snart ska vi få en bäbis och våran egen familj :)
Jag älskar dig B du får aldrig fria till någon annan än mig!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag drömde också väldigt konstigt inatt. Jag hade en riktig klassisk mardröm med självmord och helt sjuka King-scener. När jag abrupt vaknade och försökta tänka på annat för att somna om, gick det åt pipan. Mina tankar kunde börja helt enkelt som att jag tänkte på att jag skulle till jobbet imorgon. Då kunde jag se min kollega sitta på sin stol som vanligt och helt plötsligt så höggs hans huvud av och blodet började spruta och det var massa slem överallt. Jag börjar undra om jag verkligen är helt normal...

2008-03-03 @ 09:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0