Ännu en helg

I lördags var jag ute i stallet hela dagen för att kolla läget. Det är så att jag ska rycka in som ridlärare nästa lördag, jag har verkligen ingen motivation. Det är ju sjukt länge sen man stod och skrek på ungarna. Dessutom är de flesta grupper på lördag knattegrupper. Tänkte köra lite gymnastik och träna på ridvägarna. Vi får väl se hur det går..

Angelina är nästan som vanligt igen om än lite tröttare. Tycker att andningen är bättre ialla fall men hjärtat slår fortfarande för fort så det är möjligt att hon får medicin mot detta på fredag. Boggie ska lämna nytt urinprov till haga veterinären nu på torsdag men jag tänkte ringa och fråga om det gick bra på fredag istället, slipper då köra till 2 olika veterinärer på 2 dagar och kan göra 2 flugor i 1 smäll.

Jag har så mycket minus på flexen för tillfället runt 5 timmar och det är vad vi får ha. Men va f-n gör man med veterinärbesök och barnmorskebesök?? Vi har inte jätte mycket att göra heller så det känns så jävla onödigt att bara sitta av tiden när man har sjuka hundar med mer hemma.

Idag har jag inte gjort något vettigt överhuvud taget och har ångest över det, men va f-n man får passa på att vila nu för i maj är den slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0