Vända på stan

Idag har jag varit och träffat en gamal tjejkompis som jag inte träffat på väldigt länge, med sig hade hon även sin lilla son Melker som är 6 månader. Se gammalt inlägg. Vi pratade om det "senaste" som hade hänt där fick jag veta att det är ytterligare ett par gamla kompisar som ska vandra nedför altargången.. Där ser man.
Vi fikade på ett café i malmö som heter Barista har aldrig fikat där förr, men jag måste säga att Espresso House är bättre. Tog en varm chocklad och en browine, jag älskar söt saker med detta var till och med för sött för mig. Men det chockladen var ialla fall Fair Trade märkt, får ju vara glad för det lilla.

Dagens irritation:
Övrigt som hänt i Malmö idag är att massa människor från Kosovo har kört runt i sina bilar med ena handen på tutan och i den andra handen en flagga som dom viftat frenetiskt med. Jag förstår att det är en jätte stor dag för dom att dom har fått ett eget land men varför har dom inte åkt ner dit idag då? Det är så jävla störigt att folk som har annan bakgrund kör som idioter och tutar hela tiden, händer vid bröllop, fotbollsmatcher mm. Det förekommer rätt ofta med andra ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0