Mitt nya jag?!

Idag har jag förutom att jobbat har jag idag bakat bröd och bakat en kaka, gjort en paj och förberett det vi ska ha imorgon på våran tjejkväll. Hoppas att det går hem.. Förutom en grym längtan till Thailand (ja vi skulle ha åkt på lördag) så längtar jag till snön med allt vad det innebär slalom, varm choklad och lite stug mys. Så imorgon ska jag bjuda på något som är som i sälen, shit vilken bra beskrivning haha. Det är mina älskade ILVA flickor som kommer och hälsar på imorgon.

Jag är så stolt över mig själv!
De senaste veckorna har jag varit så duktig lagat massa ny mat: kotletter i ädelsostsås,  gulaschsoppa, pepparotskött, köttsoppa, Tacopaj (ej smakad än..), skit god gryta med viltsmak. (Kan tänkas att jag kan bjuda mamma och gourmeten Ruben på vid mitt besök i mars.) Hmm jag har testat nått mer men kommer ej ihåg.. Fattar ni vilken världs händelse det är att jag har lagat så "mycket" mat, känner mig som en blandning mellan mat-Tina och Marta Steward.

Detta har dock en negativ baksida, B blir förbannat BORTSKÄMD! Hmm kanske dags att utöva utpressning.. måste bara komma på något bra som jag vill ha eller behöver. Återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: Annica

Mmmm... det låter spännande!
Jag och Karen kommer i alla fall joggandes till dig idag!
Puss

2008-02-19 @ 08:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0