Idag är dagen..

..som man skulle kommit till Thailand med underbart väder och ett underbart 4 stjärningt hotell med 2 pooler och havet inpå knuten. Som tur är är vädret här rätt ok fast det blåser, tänk om det hade varit -10 grader och snö. Då hade jag legat i fosterställning och gråtigt idag. Istället känns det rätt ok och vi handlade ju vagn istället :) Våra föräldrar är på väg till Arlanda för att sätta sig på planet som skulle kommit en dag efter vårat dit ner. Det hade varit helt underbart att vara där nere nu, men men vi ska ju få en bäsbis istället. Senare i kväll kommer samtalet vi sitter och väntar på: nu är vi framme på Arlanda väntar på planet ha det så bra, älskar dig. Samtalet kommer komma från mamma.. och vi kommer att säga ha det så bra i Thailand..

Jag ska resa hem till Dalarna över påsken och hälsa på lite. Kolla in mammas pepparkaksfärg, Alex nästan pepparkaksfärg och Rubens grisrosa färg ;) Ska oxå spana in om Anna är tjockare är mig ;) hon ska ha sin bäbis ca: 4 veckor efter mig. Det är närmaste resan jag har att se fram emot om man inte räknar graviditet som en resa förstoss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0