Glömt och dagens

Jag har ju glömt att berätta om min och B:s barnfria kväll, B bjöd mig nämligen på restaurang i fredags :) Svärmor passade Melle, riktigt skönt att vara lite själva bara vi två det är man inte längre bortskämd med.. Det blev en planka med oxfile, riktigt gott och sedan ett glas rödvin. Hade jag druckit ett till så hade jag nog trillat av stolen har inte druckit på 1 år varit full på 1,5-2 år tror jag.

B och svärmor nattade Melle i tisdags förra veckan när jag var på del 1 i Röda Korsets olycksfall för barn utbildning, det hade oxå gått bra. Så nu kan jag hitta på något någon kväll bio eller liknande, wiiiii, bara B inte jobbar vill säga ;) Ikväll är det sista delen (del 2) i utbildningen så jag missar Grey´s :( Men jag håller naturligtvis på att ladda hem det avsnittet, annars får jag abstinens nu när Izzy och Alex äntligen fattat att dom ska vara ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0