Senaste nytt

Babysimmet i fredags blev inställt, det var något som var fel på bassängen. Så vi ska ta igen det nu på söndag istället så denna veckan blir det 2 st simmningar :) Det ska bli jätteskoj vi tränar för fullt i badkaret med att hälla vatten på huvudet och lite i ansiktet, än så länge gillar han att bada. Melwin fick sin 1:a vaccinationsspruta i fredag och det gick bra han skrek i 3 sek sedan kom han på att dom hade en fin mobil i taket och började skratta & jollra istället haha. Bvc har även babymassage som vi varit 1 gång på och det var ok. Det är inte "våran" bvc sköterska som har det utan en annan och jag gillar våran bättre, fast det var absolut inget fel på denna. Det var bara jag som pratade "bra" svenska förutom sköterskan då, men det gick bra det med. Går dit för att lära mig så vi kan massera hemma sen, lättare om någon visar övningarna istället för att läsa sig till det själv.

Festen på mitt jobb i fredags var för att vi firar 100 år i år, tack företaget som kom ihåg att bjuda mig istället var det en snäll jobbar kompis som berättade.. Så typiskt dom, hade i och för sig  fått en inbjudan till min jobb mail men hur ofta tittar man där när man ska vara mammaledig i 1 år?! Maten var över all förväntan samt var det 2 st olika uppträden, Melwin gillade det ena inte så mycket så vi gick ut för att inte förstöra för dom andra. Det var ingen katastrof bara lite gnälligt, överlag skötte han sig bra fast det inte var en toppen dag för honom. Han hade fått sin spruta ju men jag märkte inte något konstig så jag bestämde mig för att åka till festen och åka hem i fall han inte hade orkat. Han hade med sig sin pjamas som han brukar när vi är iväg lite senare, så han knoppade i vagnen på slutet. Han fick ingen feber av sprutan heller skönt, jag hade handlat alvedon i förebyggande syfte.

Har även varit igång på Tradera igen och handlat kläder i från polarn o pyret. Fick bla 4 plagg för samma pris som 1 i butiken. I love tradera samt Ullared, här kan man fynda rejält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0