Suck

Ja då var det dax igen då.. denna gången så har någon huggit ner 2 personer mitt på blanka dagen i mitt område... Förra gången så sköt dom någon annan fast 2 gator här ifrån & det hände på natten. Så mamma tycker att det är dax att flytta.. synd bara att hon inte har x antal miljoner liggandes bara haha.För då hade vi flyttat för länge sedan. Vi flyttar inte bara för att flytta för så j***a roligt är det inte att packa upp & ner, utan flyttar vi ska vi bli boendes där ett tag. Mamma du kan lugna dig lite jag håller på att undersöka möjligheten om hyreslägenheter i Svedalaområdet. Annars är det kanske någon som har 5 miljoner över för detta hus, oh my god ge mig :)  Kan se mig själv som "slotts fru" i detta hus detta huset fast man kan ske inte kan vara "slottsfru" i Bara ;)

Nu ska jag ut och kissa Boggie B är på jobbet och Melwin sover, önska mig lycka till!
Man kanske ska inhandla skydsväst, hjälm & elpistol, är det något jag glömt? så man går säker här.

Kommentarer
Postat av: Annica

Najs balkong på huset. Ser dock ut som att de verkligen har gått efter slottslooken. Kan, som du säger, vara lite mycket i ett bostadsområde i Bara.

Jag tycker också att det är dags för er att flytta nu. Vi får hjälpas åt att leta! =)

2008-09-01 @ 09:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0