Inget speciellt

Nu är det snart dax att bege sig ner på lite sydligare breddgrader igen.. Vi ska göra ett stopp på vägen innan vi landar i Malmö igen bara, i Ullared. Melwin ska få träffa några av sina släktingar och jag ska passa på att shoppa lite. I love Ullared haha. Ännu mer efter man fått barn, fatta vad pengar man sparar. Det är väldigt välkommet nu när man fått barn och har mammapeng som är lika med halva sin ordinarie lön. Fast man kan ju ta fler dagar i veckan men den som spar han har :)

Har haft sånn otur med Asos frågade en kompis om vi skulle beställa ihop då visar det sig att hon hade beställt dagen innan, vad är oddsen på det?! Så jag bestämde mig för att beställa själv, då är skorna slut i berry färg.. J***a skit. Kanske kommer dom in igen, vi får se hur jag gör dom är fina i grå färg oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0