Ny klippt lugg

I förrgår var jag hos Allie på Västergatan sexton och fixade håret lite. Hade beställt tvättning, inpackning och luggklippning. (Väntar med att klippa hela håret och färg tills Alex tar studenten.) Salongen har super super sköna massagestolar som man ligger i när man får håret tvättat, benen hissas upp så får hela baksidan massage samtidigt som Allie masserar huvudet, helt underbart!! Ni som bor i Malmö gå och klipp er hos Allie och Lisa 040-23 91 91.

image125

Bjuder på detta "skitsnygga foto" av mig håret är jättebra annars nja ;)

Meddelande till Anna B:
Ja jag har blivit rund i ansiktet men nu är det bara 25 dagar kvar till beräknad förlossning och
jag har faktiskt "bara" gått upp 10 kg och det är med gipset...
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0