Kärt återseende..

Om inte bäbis bestämmer sig för att komma innan så ska jag och B gå och fota magen hos Clint på måndag. Det ska bli jättekul att bli fotad av honom igen, tog lite bilder till B när han fyllde 25. Sedan har jag och B fotat oss där 1 gång efter det då vi fick ett bra alla hjärtans dag erbjudande. Clint är en skön prick som man kan slappna av med samtidigt så är han lite "små galen" på ett bra sätt, om att ni förstår. Så brytar han på amerikanska :) kolla in hans hemsida här.

Det som är att när jag fotade till B:s 25 års present var jag mycket smalare än jag är idag som ni kanske förstår. Men men det är ju så här jag ser ut nu med pigmentsfläckar under ögonen, mer celluliter, graviditets kilon samt några extra kilon sedan vi träffades. Ska ialla fall försöka mig på mission impossible att sminka bort pigmentsfläckarna resten är som det är.... annars får jag dra på mig någon slags kroppsstrumpa ;) Måste även komma ihåg att boka fixa frissan tid hos Allie, då blir håret ialla fall koanon fint. Clint skulle inte fota digitalt så det går inte att photoshoppa i efterhand på gott och ont ;) Som sagt det ska bli kanon kul att fotas igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0