Är jag synsk?! ;)

Detta är sjukt, ni vet att jag har skrivit om det perfekta paret (Cameron & Jude). Nu står det på expressen att dom dejtar.Jag har tyckt att dom är det perfekta paret ända sedan jag såg Holiday på bio, det kan systrana Westerdahl intyga :)  Men inlägget förförra söndagen kom till efter att sett Holiday igen på dvd. Hoppas bara att det håller i sig, det hade varit underbart! Cameron verkar vara en super skön & lite layback och Jude är verkar oxå vara cool. Dock gillar han inte paparazzis  det är ju inte så bra med tanket på att dom kommer att komma i klasar, som alltid med kändis kärlek. Han gillar dock barnflickor och gruppsex, men det kanske bara var med ex-frun, swingersexet alltså ;)

Imorgon är det Åbergs på jägers & då kommer 2 nya gäster, då har svärmor & svärfar flygit till Kroatien. Det ska bli jättekul! Vet bara inte vem jag ska heja på bara.. Får se imorgon hur det känns, jag vet ioch för sig hur det känns imorgon. Jag blir alltid super nervös när "mina" hästar ska springa, alltså sånna man alltid håller på. Det var superjobbigt när Victory Tilly mötte Gidde Palema eftersom dom alltid var "mina" superfavoriter.. Gillar Going Kronos men Ludde kommar att bli så stöddig om han vinner, sedan har han ju framtiden för dig. Men som sagt får se imorgon.

Dagens begär
Är det någon som ser denna klänning på indiska köp den till mig, så får ni pengar.
Den finns inte i Malmö, tror att den är slut :(
Meddela gärna om ni köper den så att jag inte får 10 st..


image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0