1 miljon frågor..

Namn: Maria
Smeknamn: inga speciella.Scary Mary av Micke på jobbet, Falun-Maria
Födelsedag: ja i november
Födelseort: Falun
Ögonfärg: Brun gröna
Hårfärg: rått färgat?! varken mörk eller ljus
Pluggar/Jobbar: Prepressoperatör
Familj: Mamma, Ruben & Alex. Caroline, Melanie & Christoffer

FAVORIT...
Färg:
Lila
Plats: I en solstol där det är varmt.
Land: Av dom jag har varit i hittills är det nog Grekland.
Spel: Tetris, Super Mario
Drog: Choklad & godis
Film: Många & olika beroende på humör men klassiker som Dirty Dancing & Grease funkar alltid!
Djur: Ja gärna massor
Affär: H&M, Gina Tricot, Din Sko, IKEA.
Serie: Grey's Anatomy, Desperat Housewifes
CD: Det mesta...
Café: Fikar nästan aldrig, men chai latte på Espresso House funkar
Skor: Högklackat
Internetaktivitet: För mycket ;) Bloggar, surfar & shoppar

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Öh, ja annars ör det svårt att sminka sig..
Gnälla: ja för ofta
Skrika: Inte så ofta längre, men jag har stora röst resurser...
Sova: För "lite" i veckorna & för mycket på helgerna
Ha ångest: Ja över mitt sparande till Thailand samt min restskatt. Samt min bikinivikt...
Skada dig själv med flit: Nej det gör ju ont
Ta mediciner du inte borde ta: Nej väldigt dumt
Vilja dö:
Drömma mardrömmar: Nä inte så ofta
Drömma sexdrömmar: Tyvärr inte
Ta droger: Absolut inte, har inte provat & ska inte heller
Försöka vara annorlunda: haha jag är ganska knäpp
Klä dig i svart: Ja det är klassiskt
Gå till kyrkan: Nopp, händer om någon ska döpas eller gifta sig
Gå i skolan: Nä nu räcker det!
Röka: Ja ibland några bloss på fyllan
Ha sex: Min mamma läser här ;)
Ljuga: Bara små vita lögner
Hata folk: Ja mitt temprament är sådant, det går över fort
Lita på folk: Dom jag känner, annars är jag misstänksam

NÄR...
Åt du senast: Några nonstopp för en stund sedan
Läste du en bok senast: När jag var i Falun
Var du på konsert senast: midsommar dagen
Köpte du något senast: Smink & lite onödiga saker, 1 rulle sytråd samt 2 hinkar
Svor du senast: Troligen nyss
Sjöng du senast: Idag i bilen när ingen hör
Klagade du senast: På jobbet idag
Är det sommar: Enligt kalendern, men jag vette fan

VEM...
Saknar du: Mamma, Anna & Gustav
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: När jag handlade idag
Vill du slå: Ingen just nu.
Kysste dig sist: B
Vill du kittla: Hmm... B han är jätte killig, kan aldrig låta bli. Han blir jättearg.
Kramade du sist: Antagligen samma som rörde mig senast.
Vill du prata med: Någon som ringer & säger att vi vunnit 50 miljoner
Skrek du på sist: ???
Vill du vara som: Ingen aning
Vill du bli galet full med:
Gjorde dig riktigt glad senast: Allies 25 års fest
Fick du sms från senast: ?
Ringde dig senast: Mamma

HAR DU...
För många vänner: Nä det kan man inte tror jag
Förföljelsemani: Nja, kanske om jag går ute själv när det är mörkt.
Tvångstankar: Haha ja om allt är avstängt i lägenheten & dörren är låst
Någon annan psykisk sjukdom: Nej inte vad jag märkt
Skadat någon: Ja.
Färgat håret: Ja Allie fixar
Brutit några ben: Peppar peppar ta i trä, nä
Några piercings: Öronen & naveln
Några tatueringar: Lite sugen, men vågar nog inte
Egen dator: Nja. Vill att det ska vara min men det är B:s. Jag har bestämt modell..20 tums Imac. I love!
Gjort bort dig rejält: Händer hela tiden
Bra självförtroende: Nja
Komplex: Japp
Kysst någon: Ja
Haft sex: Mamma läser här ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Tror det
Bjudit ut någon: Min B
Varit kär: öööö ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Jo tror det...
Blivit dumpad: Bara av flörtisar
Stulit någonting: Ja, en barbikam fick as dåligt samvete
Lämnat landet: Ja, på semester.
Rymt hemifrån: Nä?
Tuttat eld på nåt: Ja en servett på hemkunskapen
Gjort något olagligt: Gått mot röd gubbe, kör för fort

HUR...
Går du: Framåt.
Svarar du i telefonen: Maria
Fördriver du tiden: TV tittande & datorn
Mycket pengar har du:
Alltid för lite
Tjänar du pengar: Ja men borde tjäna mer
Bäddar du sängen: ytterst sälland
Ofta diskar du: När jag måste...
Ofta städar du: När det behövs.
Går det på jobbet: Jorå
Många stör du dig på: en del
Ofta träffar du din familj: Inte så ofta eftersom det är 70 mil hem
Mycket äter du: Mycket..


Antligen klar! Jises vem har hittat på dessa frågor?

Hittad hos MariaTheres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0