Modeller

Det är ett program för mig nu på TV om supermodeller, I love it! Jag har alltid gillad den typen av TV program, kanske bor en smal, grasiös och vacker modell inne i mig nån stans, vete fan hur hon ska komma fram?! Kanske en PT (personligtränare), dietist lite (mkt) plastik kirurgi och en sträckbänk haha. Det hade hjälpt en bit på väg ialla fall ;)
På tal om super modeller så har Vero Moda Gisele Bündchen i sin senaste kampanj, inte illa. Hon ser verkligen fräsch ut till skillnad från Kate Moss. Det är väl därför hon drar in över $30 miljoner om året. En annan supermodell som det pratas en del om på sistonde är Heidi Klum, hon har tagit hot hot hota biler för Arena Magazin. Hon är 34 och fött 3 barn, hur lyckas man?! Jo jag vet, bra gener, svältkost och massor av träning.

image28


Om det är fler som fascineras av modeller gå in här och kika runt lite. Nu ska jag se klart programet kvällen ska avslutas med What about Brian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0