Gamla kollegor

Idag pratade jag med 2 kollegor från mitt gamla jobb (tryckeri jobbet). Dom ska nämligen till min födelseort i helgen och "titta på pappersbruket". Min mamma tyckte att jag skulle hänga med dom upp men dom ska flyga så det går inte. Det var inga "jätte roliga" personer som skulle dit heller ;) Ialla fall var mina ex kollegor nyfikna på hur jag hade det i livet, på jobbet och om B fanns kvar i bilden. (Vi börade nämligen träffas seriöst när jag jobbadde där.) Saknar några av mina gamla kollegor så är det väl alltid när man byter jobb. På ilva var de flesta i samma ålder och när jag jobbade där hade många varit med från öppningen och igång startandet i juni 2005. Det var ju jätte roligt för normalt känner man folk på sin avdelning men inte så många från dom andra. I och med att alla var nya och vi jobbade ihop så hade vi ju jätte roligt och en bra sammanhållning.

Helgen som kommer:
Tänkte att jag skulle höra med festfixarna om man kanske kan komma lite senare på festen.. Det hade ju varit roligt att gå på mastodontfesten trots allt ;) Men jag vill inte batala 400:- för att äta och så, måsta ju ha pengar till Turkiet! Jag ska se om jag hittar en "fendi spybag". Kollade in hos She City hon är i Thailand nu hon har hittat en så här fin väska. Kanske jag oxå hittar när vi ska dit, för väskan är grymt snygg.

image42
Kom till mama ;) Här är den en äkta Fendi Spy Bag, Lovely eller hur?!
Kostar "bara $ 2120 bara att ta alla färger när man är igång.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0