Bortglömd?!

Jag har varit usel på att uppdatera, I know! Det är ju bara så att jag jobbat 3 dagar denna vecka från halv 8-8 till 21, först på tryckeriet sedan på mitt nya extra jobb. Pengar till Thailand :) & till min rest skatt på 3600 kr, undra mman kan slippaden på något sätt. Jag & B har tagit ett stort beslut, nästa månad ska vi nog köra gemensam ekonomi.. Hur ska det gå haha. Idag åkte förrästen doggisarna till Falun, det var jätte tomt när man kom hem från jobbet & inte hade någon välkomstkommité. Hoppas att det går bra nu, Jussan hade varit rädd för dom haha. Mesig jakthund, rädd för chihuahuas ;)


Nu är det bara 1,5 dag kvar till solen! Bara 1 dag kvar att jobba, det bästa med allt är att mitt jobb/projekt det som engelsmannen var här för. Kommer imorgon & engelsmannen eller någon annan kommer och ska vara med på kundintag (när man börjar att trycka ett jobb) i mitten av nästa vecka. Det jobbet är sjukt tidspressat, så det är ganska skönt att "slippa" ett nummer. Då ska jag bara relaxa! Underbart!! Nu ska jag krypa ner brevid min B, natti natti.

Kommentarer
Postat av: britt-marie

Hallo Maria!
Jag vill bara att du ska veta att jag är inne och läser din blogg, Kul att följa dig. Det var kanske tur att du inte följde med Weinco till Dalarna det har nog varit en hel del supande.
Ska du åka till Thailand snart?
Ta hand om dig
Kramar från mig

2007-09-07 @ 07:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0