Studsmattor eller studsmattor


Förra veckan var jag och Melle på temalekplatsen som ligger vid dagiset och lekte och där finns det inbyggda studsmattor i marken som vi hoppade på. Sen i helgen pratade vi om att vi hoppat på studsmattorna och när jag frågar Melle om studsmattorna så hämtade han våra gamla badrumsmattor som han tycker om att leka med. Vi brukar ha hemma disco ibland han och jag och när han har lagt ut badrumsmattorna på golvet så brukar vi hoppa och studsa på dom så han trodde jag menade dom haha gullungen. Ganska logiskt egentligen =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej

Jag älskar den lekplatsen den är sååååååååååååå himla kul och nyttig. Efter att ha studsat med alla barnen är man ju helt slut. haha

kramen

2009-11-25 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0