Gott Nytt År

Nu är det dax att börja göra sig lite fin, hoppas att ni får en rolig kväll.

Mattan igen

Som sagt den kom tillbaka förra tisdagen och i söndags rullade vi ut den. Ja och den såg ut nästan som innan med fläckar, blev så jävla förbannad. Så jag skulle ringa och reklamera den. Min matta är ej ren, den är full med fläckar ingen har sagt att dom förmodligen inte går bort och ingen har talat om att dom inte gick bort heller säger jag. Jag har betalat 750:- för att få en ren matta, den är absolut inte ren. Då säger manen att alla fläckar inte går bort, det vet jag svarar jag men jag har inte fått någon information  alls från er om att dom dom inte har gått bort. Då säger han vi kan tvätta din matta framför dig så du ser att fläckarna inte går bort, när ska jag ha tid med det då din jävla nöt tänker jag, men svarar något liknande utan jävla nöt. Du kan skicka din pappa eller någon annan om du inte har tid?! Visste inte om jag skulle skratta eller gråta hur kan man föreslå något sånt? Det är bara urinfläckar (jävla doggisar) svarar jag, mannen kontrar med att urin blecker ullen. Men en bekant till mig har lämnat in en gigantisk matta som oxå hundar hade gått loss på, men den blev ren?! Säger dock inget till mannen om detta. Mer än att du måste informera dina kunder om att oj dessa fläckar går kanske inte bort och att fläckarna inte har gått bort i tvätten. Hur ska jag hålla reda på det vi tvättar ca: 20 mattor om dagen säger han då. När jag har lämnat kläder på kemtvätt har dom alltid informerat om dom tror att det inte ska gå bort och att dom inte har gått bort. Det hela slutar med att mannen erbjuder mig 200:- tillbaka, ja tack. Så dom kom förbi mitt jobb samma dag och lämnade tillbaka 200 rätt ner i handen. Vita eller svarta pengar?!

Hade dom bara informerat om att fläckarna förmodligen inte går bort och att dom var kvar så hade jag betalat mina 750:- utan någon som helt klagomål. Hade han varit trevlig på telefonen och inte nerlåtande så hade jag kanske provat dem igen men inte nu, trots mina 200:- tillbaka. Jag har jobbat på kundservice så jag är en krävande kund, men va fan lite service måste man ju få eller hur? Ska ni tvätta er matta använd då inte Matt-Tvätt Experten utan prova någon annan firma och informera gärna hur det gick för er.



Idol

Go Amanda go, du rockar fett! Det är något speciellt med Lunda tösen Amanda.
Marie är oxå super bra, men jag står i Amandas corner

image57

Äntligen... Thomas Sabo

Jag har fått armabndet och 1 berlock av mamma & Ruben. Eftersom jag fick pengar när jag fyllde år så var jag inne på MK Juvel i Malmö och köpte 2 berlocker till!! Dom är så fina, men man vill ju inte handla alla samtidigt haha. Fast jag fick tygla mig ordentligt inne i butiken, för jag är helt betagen av smycken med bling bling och smycken utan bling bling bling bara dom är i silver eller vitt guld. Men det är ju ingen nyhet eller hur?

RSS 2.0