Många blir det..

Idag var jag och Melwin på en öppen förskola, där träffade vi en mamma med 2 barn som jag tärffat på nätet. Träffat henne 1 gång innan. Jag berättade att jag ska kolla på det nya programet som heter Annorlunda någonting med familjer med många barn. Då berättade mamman om en killkompis som har 15 syskon, japp ni läste rätt, alltså har dom 16 barn?! En syster till denna killkompis som var 26-28 nånting ska ha sitt 10:e barn. Tänk om alla syskon är lika aktiva då blir det 160 barnbarn, holy moly. Det är ju helt omöjligt att fira jul med mer ihop när alla barn börjar att producera barnbarn för annars måste dom ju hyra lokal för vem har plats för så många hemma inte för fest utan för sittande middagar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0