Hårdträning

Prästen var här idag och igenom dopet och det kommer nog bli suväernt och som grädden på moset ska vi fira i herrgården efter. Jag har 2 olika texter att träna in till helgens dop, en till Melwins och en annan till Elsas dop där jag ska vara gudmor. Shit hoppas att det kommer att det kommer att gå bra. Jag och Elsas mamma har gått igenom olika senarium som kan hända det värsta är om jag skulle börja prata fort med konstig röst och dessutom stamma haha. Nu ska jag änga mig åt Evangeliet om Jesus och barnen, bye.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att gick bra på dopet och att det inte hände några större "missöden" hihi :-)



Kram

2008-10-03 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0