Vem vill ha småbarnsmamman?!

Idag när jag var ute och gick i bostadsområdet här så blev jag raggad på, ja ni läste rätt. I en korsning mötte jag en man som var 40-50 och ej är svensk (pratade med rejäl brytning, men var ej mörk) och han slog följe med mig, Boggie & sovande Melwin i vagnen. Han frågade om jag var gift och om det var en pojke i vagnen. Svarade sanningsenligt att jag ej är gift men sambo och att Melwin är en pojke. Så frågade han om jag var svenska och om jag bodde i närheten och mitt namn. Han gick även på att Maria var ett bra starkt namn. Sedan började han förklara att jag är snygg och hans hjärta bankade när han såg mig haha. Han ville ha mitt nummer så vi kunde ses flera gånger förklarade att han ej skulle få mitt telenummer och att min sambo ej skulle bli så glad. Då tyckte han att vi kunde ses i hemlighet och min man behövde ej veta svarade jag självklart kan vi det, haha närå svarade att vi aldrig skulle ses och att jag ej vill ring honom att han ej skulle få mitt nummer. Han tyckte att det var synd för han var så fylld med kärlek, det sjukaste är att han verkade ej driva utan han verkade vara helt allvarlig. Började fundera tänk om han följer mig till porten vad ska jag göra då, ska jag gå en omväg hem osv men som tur är vek han av några korsningar från där vi bor sedan var jag nojig att han följde efter men jag har inte sett honom än.. Han ville även gå på flera promenader och prata & disskutera men avböljde vänligt men bestämt det oxå.

Vad får en man som skulle kunna vara en far tro att man är intreserad särskilt eftersom man har en bäbis? Han kanske såg mig som sitt "frikort" att stanna i Sverige, stackars kvinna barnets far har inte gift sig med henne fast hon fött honom en pojke och hon är nog lättfotad oxå eftersom hon har haft sex (uppenbarligen eftersom pojken finns i vagnen). Eller hur tänkte han?!

Kommentarer
Postat av: Annica

Han tänkte nog bara på hur snygg du var och att han inte kunde bärga sig. Snyggo!

Puss

2008-11-18 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0