hehe

Ni som känner mig vet att jag inte är något fan av Carola därför var det så lustigt att hon inte kom till globen igår. Hennes min var oprisbar när Nordman slog ut henne.. synd om Andreas Johnsson bara för honom är det inget fel på. Såg andra chansen hemma hos Malin igår och där var 2 läger ett för Carola och ett mot så det blev lite jubel :)
Tycker bara att hon verkar så falsk inte alls äkta såg en intervju med henne hon satt där med sitt påklistrade leende så trodde hon att dom stängt av kameran, hon förvandlades till en inte så trevlig person... Min favorit så här långt är nog Charlotte Perrelli med Hero men jag har inte heller sett och hört alla låtar tror jag.. Men det är en klassisk slager dänga som kommer att spelas flititgt på krogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0