Come to mama..

Nu har jag hittat dom på tyska e-bay, har aldrig handlat från e-bay innan bara tradera som i och för sig är svenska e-bay men ändå. Ska jag bjuda?! Dessa har jag skuckat efter sen jag såg dem på blocket fär länge sedan men jag tror jag pluggade då och då köper man inte örhängen för 1200 kr på blocket. Men nu?! Fast att jag är fattig och mammaledig, kan jag motstå?! Det är naturligtvis bling-bling örhängen från Thomas Sabo jag pratar om ;) Dom har ju öppnat en Thomas Sabo butik i Malmö men jag har ej vågat mig in än men jag har stått utanför och tittat in ett flertal ;) Är rädd att det blir DYRT att gå in, jag är liksom skatorna (haha jag är en skata oxå..) kan  inte motstå bling-bling saker.

      

Surfade runt på dagliga rundan på nätet innan och då hade Fotbollsfrun fått dessa otroligt vackra pjäser, jag tror att det oxå är Thomas Sabo kolla in örhängena här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart de ska bli dina! Se till att buda så det ryker. ;-)

Det är ju bara jul en gång om året. ler



PS! Dom var skitsnygga!

2008-12-09 @ 21:39:51
Postat av: Annica

Säg till Björn att buda så det ryker tycker jag... )(

2008-12-12 @ 00:22:43
Postat av: Annica

Och det är ÄR en underbar affär. Mitt första besök där resulterade i att jag blev 1500 fattigare...

2008-12-12 @ 00:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0