En småbarnsmammas glamour

Nu mer känner jag mig inte så stylish, har väl aldrig varit ett mode lejon i och för sig. Men det kunde glimma till på fester och speciella tillställningar. Nu är det nästan omöjligt att ens blinka i bland ;) Väger fortfarande för mycket så kläder passar inte så bra längre har inte heller lust att köpa nu garderob. För jag ska gå ner igen!! Kläderna måste vara bekväma sitter mycket på golvet med Mewlin, bär barn m.m. Ammar fortfarande oxå så det gäller att tänka på att man ska kunna hala ut tutten snabbt, skämt och sido det fungerar inte så bra med klänning och offentliga platser. Varför får ni lista ut själva :) Ammar ju inte så mycket längre men man vet ju aldrig när det blir en "nödsituation". Förutom att tänka på att det ska vara bekvämt och ammningsvänligt så måste det vara praktiskt oxå. Det blir ju lite promenader med vagnen så vid slask väder gäller att skorna är varma och inte läcker haha. Skor för övrigt, höga klackar vågar man knappt ha längre särskilt inte nu när det är halt ute ibland, blivit lite nojig med det sedan jag bröt armen. Tänk om jag skulle ramla med Melle på armen, hemsk tanke.. Mitt älskade bling-bling kan jag heller inte använda eller ju det kan jag om jag vill att Melle ska dra sönder örsnibbarna och dra halsbanden i 1000 delar. Ringar går det att ha men är det bling-bling på är det lätt att jag river Melle. När Melle blir lite större läs inte sliter i saker så kommer jag att vara fabulous eller nått haha. I wish....

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅÅ Jag saknar oxå vardags blinget..Lova skulle nog göra som Melwin,riva och slita tills det föll av ..

Nåja,vi får blinga vid senare tillfälle.

2008-12-08 @ 12:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0