Veckan som var

Hänt sen sist: Varit uppe på Gekås och handlat och hämtat svärmor som oxå var och handlade. Hon och hennes väninna delade på en kundvagn, helt sjukt jag fyller en själv haha. Sedan hade hon 2 små kassar när hon var färdig, knappt lönt ;) I fredags kom även svärfar ner och i lördags så var vi på B:s farmors 80 års fest. Penschisarna var några riktiga party animals dom sjöng och snappsade, hoppas vi har så roligt när vi blir gamla oxå. Nu har jag då träffat B:s släkt efter 6,5 år tillsammans dom umgås inte så ofta ;) Det visade sig att B hade en snygg kusin som var försäljningsdirektör på Brio, han insisterade på att vi måste komma till showrummet och handla med lite rabatt :) Perfekt! Funderar på en sån här fin bil i julklapp. Jag och svärmor hade det mysigt, skönt med sällskap samt lite avlastning. Hon var bland annat med och tittade när vi babysimmade, tror att hon blev lite imonerad av lilla Melle-Pelle ;)

Idag har jag och Melle varit på öppen förskola och träffat en mamma kompis och hennes lille kille, lille och lille han är 1 mån äldre än Melwin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0