Kph

Igår var jag ju i köpenhamn med min jobbarkompis så himmlans najs. Prommenerade på ströget och så var vi och såg Bodies utställningen. Klart sevärd men jag trodde den skulle vara större alltså flera grejer att titta på. Det äckligaste var nog foster eller könsorganen, killens såg inte så farligt ut men tjejens. Dom yttre läpparna var med och var helt torkade det satt även fast lite hår, grows.. (Hoppas att det stavas så) Väldigt intressant var det att se allt på riktigt, men hur lyckas dom få ut alla blodkärl i armen utan ben och senor och annat bara blodkärlen. Något som var lite sjukt vi hoppade av vid örestad och tog metron (tunnelbanan) in till ströget det första vi gör att springa in i mitt sällskaps föräldrar, vad är oddset på det liksom?! Kph är ju inte direkt litet.. Kph är så fint synd att det är så dyrt där nu, växlade i en kurs på 1,48 tror jag. Så det är riktigt mycket danskar i Malmö nu det är ju jätte billigt för som här i Sverige nu. Lyllos ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0