Galejet

Det var super super trevligt igår!! I love my friends :) Kan verkligen rekommendera restaurangen Anytime trevlig personal och god mat, dom har även avhämtning som jag ska börja att utnytja. Kvällen bjöd på mycket skratt och roliga samtalsämnen. Annica tog fler bilder som hon måste maila sen där finns nog bla en outfit bild, försökte glamma till mig lite ;) Så ni får säga sen om jag lyckades haha. Det är extra roligt att göra sig "fin" när man går i myskläder för det mesta. Det hade gått bra för B med Melle oxå, det är så skönt för då kan man "smita" från flera nattningar hehe. Skämt o sido hade det inte gått bra så hade jag ju fått dåligt samvete för att man skulle iväg, men nu kan man ju gå på bio en kväll eller så. Fast det var synd om B när jag kom hem han hade tandvärk och kunde inte sova stackarn, men det verkade gått över idag som tur var.

   

Visst är dom fina mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Annica

Speciellt Annica är väldigt vacker här faktiskt. Verkligen! Tack Maria!!! =)

2008-12-15 @ 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0