Trött

Vet att jag är tråkig som inte uppdaterar.. gör det i mån av lust och tid. Tisdagar och insdagar måste vara dom bästa tv-dagarna!! Desperate Housewifes och Grey's Anatomy, I like :O I morgon ska jag nog jobba på det andra jobbet, det är så tråkigt, men det är bara att uthärda om man vill till Thailand.


Veckas sjukaste / sorgligaste / konstigaste

Hunden
En tjej i Klagshamn (utanför Malmö) hade blivit av med sin hund, hon satt upp lappar och annonserade men inga svar. Så ser en annan hundägare hunden i en damm, ringer ägaren som åker dit. Dom tror att hunden dunknat, men nej nån har sänkt hunden med tyngder i dammen. Vilken sjuk jävel gör något sånt? Vilka jävla idioter det finns, sånna personer lever mitt bland oss, SKRÄMMANDE! Läs artikel här.

Flickan
Flickan i Danmark som dom slog ner och krossade huvudet på lämnades sedan att dö. Läs här.

Snoppen
Har man otur om blixten har slagit ner i snoppen när man kissar? Trodde det var ett skämt, läs mer här.



Efter allt elände ska jag försöka sprida lite värme och hopp!
Här kommer 3 favorit låtar.


Eva Cassidy - Fields of Gold

Eva har tyvärr lämnat jordlivet endast 33 år gammal i cancer 1996.
Hon fick tyvärr alldrig uppleva sina framgångar,
slog i genom efter sin död.
Hennes röst är som balsam för själen!!



Heather Nova - River of Life
Oxå balsam för själen!



Mikael Wiehe - Fickan och Kråkan
Dock en riktigt B film... Blunda och njut

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0