Min kropp värker..

Igår på träningen hade vi "tränaren från hell".. Step intervallen på fredagar är veckans bästa pass, det beror på att Ann ordinarie tränaren är underbar. Jag kommer då till träningen ser att det inte är Ann, dessutom har jag inte steppat på ett par vackor. Hmmm Börjar ganska bra, men sen alltså vi är motionärer inte elitgymnaster.. jag förstår att man ska peppa sin klass. Men hon skrek som en militär på qrack, hennes röst läge var så gällt så det skar i öronen. Nya tränare kör ju andra stegkombinationer än man är van vid det är inget konstigt, men vi stog helt förvirrade och jag fattade inget (Dans & arobic koordinationen är 0, men när jag rider har jag jätte bra koordinationen av någon anledning.) Stod hon och skrek med sin gälla röst att vi måste kämpa mer ta ut rörelserna, men jag fattar ju inte rörelserna.. Shit ett tag blev jag lite nervös när hon stegade ner i gruppen och inspekterade oss, klarade mig :) På step intervallen körs det även styrka typ som i body pump, det är det som gör att min kropp värker, framför allt armarna. Hennes styrka var i samma elitgymnast anda som resten va passet. Jag kör alltid med lite lättare hantlar för att vi gör många upprepningar det blir jobbigt även om du har en lättare hantel. Jag orkade nästan inte lyfta min på slutet. Tvätta håret kommer inte bli roligt idag haha. Till saken hör att jag får mest träningsvärk efter 2 dagar, imorgon blir nog håret otvättat haha. Fast B, doggisarna, svärmor och svärfar kommer ju imorgon och dom uppskattar nog om jag duschar.

Festen hos Annelie var jätterolig mycket skratt och rödvin :) Jag har äntligen hoppat på en jättestudsmatta, dom hade en i trädgården. Ville hoppa igår med det ville dom andra tjejerna inte, kan vara för att dom var 10 år äldre haha. Imorse när Annelie körde sin son till fotbollsträningen passade jag på, det var jätte jätte kul. När jag får trädgård ska jag ha en sån, måste ha ett förkläde oxå, annars tror ju grannarna att man är mer störd än man är ;) Tänk själv att få nya grannar runt 30 utan barn, som studsar runt  på en studsmatta haha Hilarious.

Dagens sötaste:
Kan bli din för 19 000 kr, men ni måste skyda er släpps bara i 300 ex.
En specialutgåva för att fira att Hello Kitty fyller 30 år.
Finns även Hello Kitty tillbehör att köpa till se musen på bilden.
Dator finns att köpa här & tillbehör här.

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0