Malin!!

Imorgon kommer som sagt min "gamla parhäst" Malin &  hälsar med sin kille. Det ska bli jätte kul dels för att jag inte har träffat honom sedan för att jag inte sett Malin på sjukt länge. Den lägenheten jag & B bor i var det jag & Malin som fixade, vi var kombos i mer än 1,5 år. Första 5 månaderna bodde vi i ett litet rum på Flyinge där det fick plats ett skrivbord, en 90 cm säng samt madrass på golvet. Kvar fanns det 1 kvm att stå på, det gick hur bra som helst. När vi fick våran 82 kvms lägenhet sov vi i början i vardagsrummet för att det blev så ensamt efter vårat trånga rum. Men det var oxå skönt att få en större lya!
Som personer är vi väldigt olika, det är ingenting som hetsar upp henne, medans jag blir fly förbannad haha
Vi har haft så sjukt roligt ihop & vi har festat, mer än vi borde haha.

Malin var nog den enda personen i hela världen som trodde att det skulle bli jag & B. Även om vi inte pratade med varandra, när vi gjorde det var det inte så snälla ord, sa Malin det kommer bli du & B vänta bara. Jag svarade alltid något i stil med är du dum i huvudet haha. Vem fick rätt?? Jo Malin. Tack vännen!
Hon har varit med på hela "Maria & B grejen" utom när vi träffades i Stockholm.

Saknar henne sjukt mycket, så det ska bli jätte jätte roligt att hon ska komma hit!
Måste gå & sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0