Senaste nytt..

Förlåt för den usla uppdatering, men jag har inte haft någon lust helt enkelt. Ok vad har hänt och inte hänt sen sist då? Jag var ju uppe i Dalarna för farmors begravning sedan åkte ju Anna och Elsa med mig å Melle ner till Malmö, dom var här ons-sön. Vi var i bokskogen, gick på stan, var till ikea och tog det lite lugnt i allmänhet då Anna ville passa på att njuta av bara ett barn, Gustav 3,5 år fick vara hemma med pappa. Sedan har Melwin börjat att gå han tog 3 steg när Anna var här nere sen tog det lte tid innan han kom på att han kunde gå men nu går han rätt mycket. Sedan har han börjat att dra fram så det ser ut som en orkan här på kvällarna. Han har även börjat att utforska den egna viljan vilket är sjukt jobbigt ibland och han har även börjat att testa var gränserna går *suck*. Men det är ju faser man ska igenom helt enkelt så det är bara att bita ihop hehe. Hmmm vad har mer hänt?! Jo jag har börjat att rida igen, sjukt nice är det och det är helt underbart att åka ut till stallet själv (Melle hemma hos pappa) och njuta av ensamheten. I söndags var jag och Melle på mammaträff med mammorna från barnmorskan denna gången var alla pappor med oxå utom Björn som fick vara hemma och sova för han skulle jobba nattskift. Jag var helt slut när vi kom hem därifrån 5 vildar som var överallt samtidigt och alla var ju 2 om sitt barn utom jag som var där själv och Melwin skulle inte vara där vi andra var så det blev till att springa efter hela tiden.
Flera bilder finns här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0